ا وجود اقدامات اسلام ستیزان در آمریکا، برخورد اسلامی و رأفت انگیز عده ای از مسلمانان با این افراد موجب شگفتی شده است. از جمله این موارد زنی اسلام ستیز بود که با پلاکاردهایی ضد اسلامی بیرون مرکز اسلامی اوهایو حضور یافته بود که بانوان مسلمان بعد از در آغوش گرفتن وی، او را به داخل مرکز دعوت کرده و قرآن به او هدیه کردند.

از جمله این موارد زنی اسلام ستیز بود که با پلاکاردهایی ضد اسلامی بیرون مرکز اسلامی اوهایو حضور یافته بود که بانوان مسلمان بعد از در آغوش گرفتن وی، او را به داخل مرکز دعوت کرده و قرآن به او هدیه کردند.

خانم سینتیا یکی از مسلمانان مرکز اسلامی اوهایو می گوید که آنی ابتدا از آمدن به مرکز اسلامی امتناع می کرد ولی بعد از آن که به این مرکز آمد شروع به صحبت کرده و دلایل اسلام ستیز بودن خود را بیان کرد.

آنی اعتراف کرد که اخبار و اطلاعات خود از دین اسلام را از شبکه فاکس نیوز و اینترنت می گیرد که این امر تاییدی بر فضای مسموم رسانه ای غرب درباره اسلام است.

خانم سینتیا افزود که بعد از مباحثه ای دو ساعته با آنی، و تقدیم نسخه ای از قرآن با ترجمه انگلیسی به او، وی گفت که شما مسلمانان بسیار خوب هستید و هرگز فکر نمی کردم با وجود آن که با شعارهای ضد اسلامی بیرون مرکز حضور داشتم مسلمانان با من تا این حد مهربان باشند. این کتاب [قرآن کریم] را می خوانم. 

گفتنی است که در چند سال اخیر، جنگ رسانه ای رسانه های غرب به ویژه شبکه فاکس نیوز، و نیز اقدامات گروه های تروریستی با نام اسلام، موجب شده است که افکار عمومی کشورهای غربی تحت تاثیر قرار گرفته و نظرات عامه مردم به شدت ضد اسلام و مسلمانان باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری رسا

نظرها

    تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است .

ارسال نظر

برای نظر دادن ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
برای ورود یا ثبت نام اینجا را کلیک کنید .