مسلمان خواری در آفریقا!
خلاصه مطلب :

در ماه میلادی جاری ویدیو و تصاویر تکان دهنده ای از آدم خواری در افریقا در فضای مجاز منتشر شد.

بر اساس این گزارش ها در کشور نیجریه شمالی، گروهی از مسیحیان، مسلمانان را دشمن خود پنداشته و نه تنها در صدد کشتن آن ها هستند بلکه خوردن گوشت مسلمان کشته شده را جزء آداب و نسک مذهبی خود می پندارند.

در بخشی از این ویدیو فردی بخش هایی از اعضای بدن یک مسلمان به قتل رسیده را پس از طبخ بر روی آتش به دندان می گیرد و مشغول خوردن می شود. در حالیکه از سوی دیگر صدای فرد دیگری شنیده می شود که به زبان محلی از او می پرسد، «آیا به گوشتش نمک زده ای؟»

نکته قابل توجه در این ماجرا اینجا است که این اقدامات دلخراش و غیر انسانی از سوی گروهی انجام می شود که خود را مسیحی می دانند.

اما آنچه که برای ما مسلمانان مسلم است این است که مسیحیت و شریعت مقدس عیسی علیه السلام هرگز چنین آموزه ای را در بر ندارد و اساسا چنین افرادی پیرو مسیح علیه السلام نیستند، هرچند که خود را به مسیحیت منتسب کنند.

امروزه جهان با ماهیت شوم و دروغین اینگونه اقدامات وحشیانه به نام دین و در کسوت مذهب آشنایی کامل دارد. پدیده مسلمان خواری در افریقا هر چند تکان دهنده است اما غریب و جدید نمی نماید. این پدیده،  با آنچه که سالها علیه مسلمانان عراق و افغانستان و پاکستان و به ویژه اخیرا در سوریه توسط گروههای تکفیری ظاهرا مسلمان در حال وقوع است، همگی از یک سنخ اند.

اما مسلمانان و همه انسانهای حقیقت جو در تمام جهان آگاهند که نه آدم خواران افریقایی مسیحی اند و نه جلادان تکفیری فریب خورده ای که در سوریه و سایر کشورهای مسلمانان را وحشیانه به قتل می رسانند بویی از اسلام برده اند.

این ها همه اجزای پراکنده ای از سناریوی شکست خورده دشمنان خداپرستی و دین است تا دین را با خشن ترین و جلادانه ترین چهره نمایش دهد. سناریویی که هدفش دفن کردن پیام اصلی همه انبیای الهی و نابودی حقیقت دین در میان شعله های جدال و خشونت مذهبی است. 

نظرها

    تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است .

ارسال نظر

برای نظر دادن ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
برای ورود یا ثبت نام اینجا را کلیک کنید .