اسلام، تولد دوباره مدل مالزیایی
خلاصه مطلب :

یک زن غیرمسلمان مالزیایی و مدل مجلات که سال گذشته حجاب اختیار کرد، امسال در ماه مبارک رمضان مسلمان شد. به نوشته ˈرعیت پستˈ، وی گفت همزمان با روز تولدش که مصادف با پنجم ماه مبارک رمضان است به طور رسمی دین اسلام را اختیار می کند. وی گفت که روز تولدش را برای گرویدن به دین اسلام به عنوان یک روز نمادین انتخاب کرده است تا همیشه این روز برایش روز تاریخی باشد. او در روزی که مسلمان شد در صفحه فیس بوک خود نوشت: "امروز تنها جشن تولد من نیست بلکه روزی است که من دوباره متولد شده ام و راه خود را بعد از 28 سال پیدا کرده ام."

ˈفلیکسیا یپˈآذر ماه سال گذشته پس از محجبه شدن گفت: "ارزش من بیش از آن است که بدنم را به دیگران نشان دهم و با حجاب، احساس شادی، محافظت و امنیت می کنم."

وی با گذاشتن عکس های خود با حجاب اسلامی در صفحه فیس بوک نوشت: "پوشش، تاریکی نیست بلکه سراسر نور است." وی تصاویری از زنان مسلمان در چین و اوقات شرعی ماه مبارک رمضان در مالزی را نیز در صفحه فیسبوک خود گذاشته است. او پیش از اینکه مسلمان شدن خود را رسما اعلام کند حجاب را تجربه کرد. در همین رابطه می گوید: "از زمانی که داشتن پوشش و حجاب را انتخاب کردم تا روزششم جولای که رسما مسلمان شدم، با آزمون ها و امتحانات زیادی در این مسیر مواجه شدم."

فلیکسیا یپ با انتشار عکسهای با حجابش مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، و 148000 نفر از طرفدرانش صفحه فیسبوک او را ترک کردند و او را به انجام یک حرکت صرفا تبلیغاتی به نفع اسلام متهم کردند.

خانم یپ در این رابطه گفت: "مسلمان شدن من در نتیجه 7ماه تحقیق و مطالعه درباره اسلام است." او افزود:"اعتراف می کنم که گاه احساس مغلوب شدن و خرد شدن به من دست می داد اما من محکم ایستادم و همچنان مقاومت کردم و حجاب خود را کنار نگذاشتم."

او به خاطر تصمیمش ماه ها از سوی دیگران مورد توهین و طرد قرار گرفته است. اما خوشبختانه مادرش او را در انتخابش مورد حمایت قرار داده است.

فلیکسیا یپ : "بسیاری از تازه مسلمانان به دلیل هجمه و مخالفت های خانواده شان، اسلام آوردن خود را مخفی می کنند." 

این مدل تازه مسلمان می افزاید که بسیاری از اطرافیانش به ثروت و لذت اهمیت زیادی می دهند و شادی را اینگونه معنا می کنند، اما "برای من، ثروت چیزی نبود که مرا به دنبال خود بکشد. چون وقتی شما در زندگی احساس پوچی و بی معنایی و غرق در گناه بودن داشته باشید ثروت چه اهمیتی خواهد داشت؟ شادی که من به دنبال آن هستم، این نیست. "

نظرها

    تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است .

ارسال نظر

برای نظر دادن ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
برای ورود یا ثبت نام اینجا را کلیک کنید .