مسابقات قرآن کریم در ایالت مریلند آمریکا
خلاصه مطلب :
مسابقات حفظ قرآن کریم به همت انجمن اسلامی آمریکا (MAS) و دایره اسلامی شمال آمریکا (ICNA)، چهارم خردادماه در شهر «بالتیمور» ایالت مریلند برگزار می‌شود.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «icnaconvention»، این مسابقات در سه گروه حفظ سوره نبأ تا ناس برای کودکان 8 تا 10 سال، حفظ سوره ملک تا مرسلات برای افراد 11 تا 13 سال و حفظ سوره مجادله تا تحریم برای افراد 14 تا 16 سال برگزار می‌شود.

این مسابقات در حاشیه سی‌ونهمین دوره گردهمایی دایره اسلامی شمال آمریکا برگزار خواهد شد.
سی‌ونهمین دوره گردهمایی مسلمانان شمال آمریکا با موضوع «اسلام: ایمان، تسلیم و خدمت» 3 تا 5 خرداد ماه در مریلند برگزار می‌شود.
این گردهمایی سالانه با هدف افزایش ارتباطات میان جامعه مسلمانان، از بین بردن تصورات نادرست در مورد اسلام و مسلمانان و معرفی گوشه‌ای از حقیقت اسلام برگزار می‌شود.
اندیشمندان و سخنرانان برجسته سراسر آمریکا در این همایش حضور خواهند داشت و موضوعات مختلف پیش‌روی مسلمانان را مورد بررسی قرار می‌دهند.
معنای ایمان به خدا، نقش دین در زندگی انسان، تسلیم شدن در برابر پروردگار و وظایف یک مسلمان در قبال اطرافیان و جامعه از جمله موضوعاتی است که در این همایش به آن‌ها پرداخته می‌شود.
همچنین همایش جوانان مسلمان با هدف بررسی بحران اعتقادی نسل جوان و پیدا کردن راه‌کارها در حاشیه این گردهمایی برگزار خواهد شد.

نظرها

    تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است .

ارسال نظر

برای نظر دادن ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
برای ورود یا ثبت نام اینجا را کلیک کنید .