نفوذ سایبری گردانهای قسام
خلاصه مطلب :
شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه ای کوتاه با اعلام این مطلب که این اقدام در چارچوب جنگ الکترونیک با دشمن صهیونیستی انجام گرفته است، تاکید کرد که جزئیات این موضوع را در آینده منتشر خواهند کرد.
گفتنی است که مقاومت یک جنگ روانی و الکترونیکی را علیه دشمن عبری آغاز کرده و ضمن هک کردن تلفن های همراه و اکانت های صهیونیست ها در سایت های اجتماعی، به انتشار پیام های تهدید آمیز علیه اشغالگران مبادرت می ورزند.
 لغو پروازهای شرکت های هواپیمایی خارجی
از سوی دیگر، گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش حماس پیامی را برای شرکت های مختلف هواپیمایی که به اراضی اشغالی پرواز دارند، فرستاد و از آنها خواست تا پروازهای خویش را لغو کنند.
پایگاه اینترنتی عبری زبان «ریشت بیت» اعلام کرد که یک هواپیمای لهستانی ـ در پی دریافت پیام گردان های قسام ـ از نشستن در فرودگاه بن گوریون اجتناب ورزیده است.
مدیران فرودگاه بن گوریون در شهر اشغالی تل آویو نیز به خاطر ترس از حملات موشکی گردان های قسام، پروازهایی که به مقصد این فرودگاه بوده است، را تغییر و به فرودگاهی دیگر سوق داده اند.
شایان ذکر است که گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» با ارسال پیامی به شرکت های هواپیمایی مختلف، از آنها خواست تا به خاطر خطر احتمالی اصابت موشک، پروازهای خود به مقصد اراضی اشغالی را لغو کنند.
در حقیقت، گردان های قسام یک جنگ روانی را علیه رژیم عبری و صهیونیست ها آغاز کرده و هر از چند گاهی پیام های تهدید آمیز برای آنها می فرستد و تاکید می کند که دست مقاومت به آنان خواهد رسید.
گردان های قسام روند پاسخگویی به جنایت های اشغالگران قدس در نوار غزه را که تا این لحظه صدها کشته و زخمی بر جای گذاشته است، ادامه می دهد.  
 نفوذ به کانال های تلویزیونی رژیم صهیونیستی
گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" جمعه توانست شبکه دو تلویزیون اسرائیل را هک کند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، قسام حوالی ساعت 3 الی 3:30 بامداد امروز جمعه توانست شبکه دو تلویزیون دشمن را هک کرده و پیام هایی تهدید آمیز علیه صهیونیست ها پخش کند. 
قسام همچین شبکه هشتم تلویزیون اسرائیل را نیز هک کرده بود و به مدت 15 دقیقه مدیریت آن را در دست داشت.
این در حالی است که گردان های قسام روز گذشته نیز اعلام کرد مبارزان بخش فنی این گردان ها توانسته اند با هک کردن کردن شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، تصاویر مربوط به مقاومت و کماندوهای دریایی قسام را که طی دو نوبت به پایگاه صهیونیستی "زیکیم" حمله کرده بودند، از آنجا پخش کنند.
این اقدام گردان های قسام باعث ایجاد رعب و وحشت در میان صهیونیست ها شده است و در نوع خود پیروزی بزرگی در جنگ رسانه ای و سایبری برای گردان های قسام به شمار می رود.
 لغو سفر توریست ها به سرزمین های اشغالی
گزارش های روز جمعه مطبوعات رژیم صهیونیستی نشان می دهد که تعداد زیادی از توریست های خارجی که در اراضی اشغالی به سر می بردند، به خاطر مسائل امنیتی سفر خود را کوتاه کردند.
مسئولان بخش هتلداری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که بسیاری از توریست ها اتاق های رزرو شده خود را در سراسر اراضی اشغالی کنسل می کنند.
پایگاه اینترنتی یدیعوت آهارانوت به نقل از مسئولان بخش هتلداری رژیم عبری اعلام کرد: شماری از توریست ها که تعطیلات خود را در جنوب «اسرائیل» می گذراندند خواستار انتقال به مناطق شمالی شده اند و توریست هایی که تعطیلات خود را در تل آویو می گذراندند، خواستار خروج از «اسرائیل» شده اند.
روئوین الکس، مدیر کل شبکه هتل های «فتائیل» تصریح داشت: در سایه تداوم حملات موشکی که از سوی نوار غزه انجام می گیرد، در اینجا و آنجا شاهد کنسل شدن رزرو هتل ها از سوی افراد هستیم که البته در دو روز اخیر این روند شدت فراوانی گرفته است.
این مسئول صهیونیستی تاکید کرد: «موارد زیادی لغو رزرو در هتل ها شاهد بودیم که برخی از آنها از سوی اسرائیلی ها بوده است، اسرائیلی هایی که نیروی ذخیره هستند و برای جنگ فرا خوانده شده اند. برخی دیگر از موارد لغو رزرو مربوط به توریست ها می باشد. بسیاری از افراد نیز در صدد ترک «اسرائیل» هستند که با مشکل مواجه می شوند ؛ زیرا صندلی تمامی هواپیماها پر است و رزرو بلیط هواپیما بسیار دشوار می باشد.»
یک مسئول دیگر عرصه هتلداری در اراضی اشغالی به یدیعوت آهارانوت گفت: تمامی پیش بینی های ما در مورد اینکه در سال جدید شاهد یک رکورد جدید در بخش توریسم باشیم، بر باد رفت. دیگر خبری از توریست نیست. تمامی موارد رزرو هتل که از خارج اسرائیل صورت می گرفت و مربوط به ماه های سپتامبر و اکتبر بود، متوقف شده و موارد لغو رزرو در حال افزایش است که این امر نشان می دهد ما به سمت برهه ای ناگوار پیش می رویم.
نظرسنجی هایی که وزارت جهانگردی رژیم عبری توسط نمایندگان خود در سراسر جهان انجام داده است، نشان می دهد که لغو رزروها از نیویورک شروع شده و روند رزرو بلیط شرکت هواپیمایی رژیم عبری موسوم به العال در شیکاگو، آتالانتا و ... به ویژه از سوی گروه های یهودی به طور کامل متوقف گردیده است. ضمنا رزروهایی که از سوی توریست های آمریکای جنوبی، انگلستان، فرانسه و آلمان صورت می گرفت، لغو شده است.
راوی سادیه، مدیر کل مجموعه هتل های دان اعلام کرد: وضعیت خوب به نظر نمی رسد. هیچ اطلاعاتی در مورد موارد لغو رزرو هتل از سوی بازرگانان و اشخاصی که به شکل فردی و نه در قالب گروهی به اسرائیل سفر می کنند، نداریم.
وی تصریح کرد که اگر این وضعیت ـ و لو برای چند روز ـ ادامه یابد، تاثیر بر آن هتل ها طولانی مدت خواهد بود.       
 
منبع:رحماء

نظرها

    تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است .

ارسال نظر

برای نظر دادن ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
برای ورود یا ثبت نام اینجا را کلیک کنید .