مادران شیعه را عزادار می‌کنم!
خلاصه مطلب :
رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی که انتظار نتیجه دادن تلاشهای دیپلماتیک روسیه درباره سوریه و منتفی شدن حمله نظامی به این کشور را نداشته است، اظهاراتی بسیار خشمگینانه و کینه توزانه را علیه شیعیان مطرح کرده است.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الخبر پرس، دست کشیدن آمریکا از اجرای گزینه نظامی علیه سوریه و قبول پیشنهاد طرف روسی توسط "باراک اوباما" درباره حل موضوع تسلیحات شیمیایی سوریه، هرگز به مذاق "بندر بن سلطان" رئیس دستگاه اطلاعاتی عربستان سعودی خوش نیامده و وی را دچار جنون کرده است.

بندر بن سلطان پس از آنکه "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه را تهدید کرد که بحران سوریه فقط راه حل نظامی دارد، امید زیادی به حمله ارتش آمریکا به سوریه بسته بود.

این شاهزاده سعودی معتقد است که دیپلماسی ایران و ترس از حزب الله لبنان باعث توقف حمله نظامی به سوریه شده است و روسیه نیز همگام با این مسائل تلاشها در سطح بین المللی را دنبال می کرده است.

در نتیجه وی پس از اطمینان از اینکه گزینه نظامی علیه سوریه منتفی شده، در محفلی خصوصی وعده داده که انتقام این رخداد را از ایران، سوریه و حزب الله  خواهد گرفت.

به گزارش منابع ویژه اطلاعاتی بندر بن سلطان طی اظهاراتی همچنین تهدید کرده که انتقامی سخت از شیعیان در لبنان خواهد گرفت و مادران شیعه را در این کشور عزادار خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاري مهر

نظرها

    تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است .

ارسال نظر

برای نظر دادن ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
برای ورود یا ثبت نام اینجا را کلیک کنید .