یک تروریست ارشد بوکوحرام که مدعی کفالت امور مسلمین در شمال و شرق نیجریه است، نمی تواند قرآن و نماز بخواند!
به گزارش آناتولی، نیروهای ارتش نیجریه اعلام کرده اند در پی دستگیری یک نیروی بلندپایه بوکوحرام، وی در اعترافات خود اعلام کرده حتی نمی تواند قرآن را تلاوت کند.
خبرگزاری آناتولی می گوید فیلمی را از منابع نیجریه ای دریافت کرده که در آن این شبه نظامی بلندپایه بوکوحرام اعتراف می کند حتی احکام اولیه اسلامی از جمله نماز و قرآن خواندن را بلد نیست.
ثانی عثمان سخنگوی ارتش نیجریه اعلام کرده نام این تروریست بوکوحرامی بالاما مودو است که در منطقه بالاکوری در شمال شرق نیجریه به همراه تعداد دیگری از تروریست های این گروه توسط ارتش دستگیر شده است. وی در اعترافات اولیه خود اعلام کرد قادر به خواندن نماز نیست.
بازجوهای ارتش نیجریه در این فیلم از این تروریست می خواهند تا دریافت و تفسیر خود را از دین اسلام و احکام آن بگوید اما او اعتراف می کند که چیزی از اسلام نمی داند.
گروه تروریستی بوکوحرام درحالی مدعی تشکیل یک حکومت اسلامی در نیجریه است که اولیه ترین احکام اسلامی را نمی داند و در ادامه فتنه انگیزی های خود ضمن اعلام بیعت با رهبر گروه تکفیری داعش، صدها زن، مرد و کودک مسلمان نیجریه ای را نیز به خاک و خون کشیده است.

منبع:شفقتا

نظرها

    تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است .

ارسال نظر

برای نظر دادن ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
برای ورود یا ثبت نام اینجا را کلیک کنید .