و آنچه دیالمه را نگران می کرد...

شهيد ديالمه از سویی تسلط و اشراف به تاريخ اسلام و تاریخ معاصر داشت. و از سوی دیگری در ارائه تحلیل جامع از دانش خود دقیق عمل می کرد. نمونه بارز این ویژگی او را می توان در زمینه «طراحی جریان طغیان در ساخت رژیم صهیونیستی» دانست.

کم نیستند افرادی که دغدغه های فرهنگی و دینی دارند اما به دلیل نداشتن جامع نگری دچار نگاه نقطه ای و موضع گیری های سطحی می شوند.

در وجود شهید دیالمه آنچه که بود همه حاکی از اندیشه دینی فراگیر و در عین حال عمیق بود.

افق گسترده ديد او، سبب مي­شد كه دست­هاي ناپيدا و طراحي­هاي خزنده صهيونيسم را – در قالب دروغ بزرگ يهودي­سوزي- براي ايجاد رژيم غاصب صهيونيستي، برملا سازد. دروغی که بر مبنای آن ملتی مظلوم آواره شده و گروهی بدنام و غاصب جایگزین آن ها می شوند.

سخنان و تحلیل شهید دیالمه از این مسئله نشان می دهد که طرح موضوع «هولوکاست» تازگی ندارد:

"جریان اعراب و اسرائیل و مساله فلسطین اشغالی در واقع یک طرح صهیونیستی بود. که  اسرائیل با زمینه سازی­های قبلی توانست اجرا کند و فلسطین را بگیرد. این زمینه سازی­ها در طی یکی دو سال نبود،

حتما اطلاع دارید [كه] از زمان هیتلر به بعد  دائما سعی کردند از طریق  کتابهايشان، در اذهان عمومی  این مساله را بنشانند که میلیون ها نفر  از یهودی­ها  را  هیتلر در کوره­های آدم­سوزی کشته و از بین برده !!! .

در این میان  اگر برخی افراد هم  متوجه مطلب  می شدند بیشتر این طور به نظرشان می آمد که  نیروهای صهیونیستی  امروزه در صدد  اين هستند که خون­خواری هیتلر را نشان بدهند. 

در حالیکه آنچه برای آنها داراي اهمیت بوده این [است] که یک مشروعیت برای اعمال بعدی یهود بسازند. و دیدیم زمانی که اسرائیل  برای اشغال فلسطین می آید ،یکی از دلائلی که مطرح می کند این است  که؛ ما در طول این مدت زجر کشیدیم، به ما اجحاف شده، حقوقمان را ندادند.!!!!!و بعد با مظلوم نمایی هایی ، که زمینه هایش هم قبلا بوسیله صهیونیسم بین المللی ساخته شده بود، (حتی در اذهان خیلی از ما هم الان وجود دارد- که میلیونها نفر توسط هیتلر در کوره های آدم سوزی سوختند) یک حالت ترحمی را از یهود در ذهن ما ایجاد کرد[ند]. که، اینها مورد ظلم وتهاجم قرار گرفتند.

وبدین وسیله  یهود میتواند برود در نقاط مختلف [جهان] قرار  گیرد.

و جالب توجه این است که اگر شما تاریخ یهود را از ابتدا تا الان ببینید در هر کشوری که  رفتند آنها را اخراج کرده­اند. زیرا آنقدر در آنجا فساد ایجاد کرده  و آنقدر اجحاف کرده اند که در نهایت کسی نتوانسته تحملشان كند و بیرونشان کرده است.  به همان خاطر در مراحل بعدی کوشیدند تا  مشروعیتي برای خود ایجاد کنند.

....... بهترین راه برای اینها این بود که با مجوزهای اخلاقی که درست می کنند و حالتهای ترحم­آوری که در افراد ايجاد مي­كنند، زمینه­اي  را بسازند تا بتوانند با ایجاد یک کشور، همه یهود را آنجا بفرستند .  لذا می­بینید که بلافاصله بعد از اشغال در منطقه فلسطین به وسیله اسرائیل، مهاجرت یهودیان از کشورهای مختلف به اسرائیل افزایش پیدا می­کند..."[1]

 

آنچه که در دیدگاه شهید دیالمه به وضوح دیده می شود؛ درک جامعی از عملکرد و توطئه های جریان طغیان است. که  نمونه بالا تنها جزء کوچکی از آن به حساب می آید.[2] به طوری که می توان بحث «یهود، صهیونیسم و فراماسونری» را به عنوان یکی از  محور های طغیان علیه حق تعالی در آثار شهید جستجو و مورد مطالعه قرار داد.

 



[1] نوار  سخنرانی شهید با عنوان : " امپرياليسم امريكا، طرح استراتژي سقوط " سال 1359

[2] ر.ک شهید دیالمه و مبارزه علیه جریان طغیان

نظرها

    تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است .

ارسال نظر

برای نظر دادن ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
برای ورود یا ثبت نام اینجا را کلیک کنید .