دوره آموزشی جوانه های ثقلین برای سومین سال متمادی در موسسه فرهنگی احیاء ثقلین برگزار شد. این دوره که ویژه دختران نوجوانان است، در قالب یک دوره ی هشت جلسه ای در تابستان  (تیر ماه الی شهریور ماه) به کار خود  پایان داد. این دوره آموزشی، در سه رده سنی شامل گروه سنی پنجم و ششم دبستان، گروه سنی هفتم و هشتم متوسطه و گروه سنی هشتم و نهم متوسطه برگزار شد.

این دوره در برگیرنده مباحثی پیرامون آموزش باورهای دینی و نیز روش زندگی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار (ع) بود. دانش آموزان در این دوره مفاهیم اسلامی را همراه با روش های نوین و خلاقانه ( مسابقه، پخش انیمیشن، پخش کلیپ، کار گروهی در کلاس، فعالیت های تفکری و پژوهشی فردی و  فعالیت های کلاسی فردی و...) فراگرفتند. همچنین مانند سال های گذشته به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر هدیه ای به رسم یادبود به شرکت کنندگان در دوره داده شد.

لازم به ذکر است قبل از شروع دوره جوانه های ثقلین، به منظور آشنایی خانواده ها با موسسه و اهداف این دوره آموزشی، جلسه ای با حضور معلمین و مادران برگزار شد. در این جلسه معلمان بعد از معرفی این دوره آموزشی، به سوالات حضار پاسخ دادند.

علاقه مندان می توانند از طریق سایت موسسه فرهنگی احیاء ثقلین برای ثبت نام در سال آینده اقدام کنند.

نظرها

    تاکنون نظری برای این مطلب ثبت نشده است .

ارسال نظر

برای نظر دادن ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود وارد سایت شوید یا ثبت نام کنید .
برای ورود یا ثبت نام اینجا را کلیک کنید .